Veb Sayt Analizi

Saytın kompleks analiz mərhələləri

Saytın uğurlu təşviqi və inkişafı üçün müsbət cəhətləri daha da yaxşılaşdırmaq və mənfi cəhətləri minimuma endirmək üçün güclü və zəif tərəflərini bilməlisiniz. Hərtərəfli təhlil istifadə edərək saytın yaxşı və pis tərəflərini müəyyənləşdirin. Veb sayt analizi təcrübə və vaxt tələb edən mürəkkəb çox addımlı bir prosesdir. Vaxt çərçivəsi sıxılmışsa, o zaman kompleks analizin bəzi mərhələlərini atlayaraq saytın ekspress təhlili apara bilərsiniz, lakin belə bir analiz sayt haqqında tam məlumat vermir və bu onun inkişafı və tanıdılması yolunda səhvlərə yol aça bilər.

Saytın tam təhlilinin mərhələləri özbaşına aşağıdakı kimi təqdim edilə bilər:

1. Saytın daxili mühitinin təhlili:

1.1. Saytın texniki təhlili:

  • sayt kodu təhlili;
  • sayt yükləmə sürətinin təhlili;
  • səhvlər üçün saytın işləməsinin təhlili;
  • server cavab parametrlərinin düzgünlüyünü yoxlamaq;
  • dublikat səhifələr üçün sayt təhlili;
  • sayt təhlükəsizliyinin təhlili.

1.2. Marketinq və seo saytının təhlili:

  • robotları yoxlayın.txt;
  • sayt məzmunu təhlili;
  • saytda açar sözlərin təhlili;
  • veb sayt dizaynının təhlili;
  • veb saytının optimallaşdırılması təhlili;
  • sayt quruluşunun təhlili;

2. Saytın xarici mühitinin təhlili:

2.1. Saytın analizi:

  • axtarış motorlarında sayt mövqelərinin təhlili;
  • sayta xarici əlaqələrin təhlili;

2.2. Veb sayt marketinqi təhlili:

  • sayt auditoriyasının təhlili;
  • sayt ziyarətçilərinin hərəkətlərinin təhlili;
  • rəqib saytların müqayisəli təhlili.

1. Saytın daxili mühitinin təhlili
Saytın yaxşı daxili təşkili və məzmunu, İnternet layihəsinin uğurla qurulmasının mümkünsüz bir əsasıdır. Buna görə, tanıtımına mane ola biləcək hər hansı bir səhvin qarşısını almaq üçün veb saytın hərtərəfli daxili təhlili aparmaq çox vacibdir.

İlk addım saytın texniki tərəfini təhlil etməkdir, çünki saytın axtarış motorları tərəfindən yaxşı sıralanması və ziyarətçiləri cəlb etməsi üçün texniki səhvlər olmamalıdır.

1.1. Veb saytın texniki təhlili
Saytın səhvlərini və viruslarını yoxlamaq və düzgün yazmaqla saytın texniki analizinə başlamaq daha yaxşıdır. Sayt səhifələrinin proqram kodu sadəcə, aydın şəkildə yazılmalı və lazımsız fraqmentlərdən ibarət olmamalıdır. Saytın səhifələri sürətlə yüklənməlidir, uzun yükləmə həm istifadəçilər, həm də axtarış motorları tərəfindən saytın reytinqinə mənfi təsir göstərə bilər. Bundan əlavə, saytın daxili təhlili mərhələsində, hosting səbəbindən saytın əlçatmazlığı ilə əlaqəli problemlərin müəyyənləşdirilməsi və aradan qaldırılması məqsədəuyğundur, sayt hər zaman əlçatan olmalıdır, əks halda axtarış motorlarında indeksləşdirmə və görünmə ilə bağlı problemlərin qarşısını almaq olmaz.

Saytın funksionallığı ona verilən tapşırıqları yerinə yetirməlidir və səhvsiz işləməlidir, əks halda istifadəçilərdə mənfi təəssürat yarada bilər. Saytın səhifələrinin təhlili göstərdi ki, bütün səhifələr açılır və onlara quraşdırılmış bağlantılar düzgün işləyir və istifadəçiləri göstərilən yerə aparır. Səhvlər üçün saytın təhlili diqqətlə aparılmalı və saytın nasazlıqlarını və mexanizmindəki qüsurları istisna etməlidir, çünki onlar pis təəssürat yarada və hədəf auditoriyanı və müştərilərin itkisinə səbəb ola bilər.

Server cavabları düzgün konfiqurasiya edilməlidir: səhifə varsa, onda server 200 kodu verməlidir, səhifə tapılmadıqda — 404 və s. Saytda dublikat səhifələr olmamalıdır, müvafiq bölmələrin səhv təyin olunmasına səbəb ola bilər və çox sayda axtarış motorlarından sanksiyalara səbəb olur.

Saytın texniki hissəsində vacib məqamlardan biri onun təhlükəsizliyini konfiqurasiya etməkdir. Buna görə saytın təhlükəsizlik təhlilini aparmaq, onun bir İnternet layihəsinə zərər verə biləcək müdaxilələrdən qorunmasını qiymətləndirmək lazımdır. Saytın xidmət bölmələri pozulmalı və axtarış motorları robotları tərəfindən indeksləşdirilmədən bağlanmalıdır, sayt qovluqları server 200 cavab kodu ilə əldə edilməməlidir, lakin 403 kodu ilə əlçatan olmalıdır.

1.2. Marketinq və seo saytının təhlili
Saytın marketinqi və SEO təhlili robots.txt-ın mövcudluğunu və tərtibinin düzgünlüyünü yoxlamağı əhatə edir. Bu fayl saytın kök qovluğunda yerləşməlidir və İnternet resursunu necə indeksləşdirmək barədə axtarış motorları üçün təlimat olmalıdır. Saytda xidmət məlumatları olan cüt səhifələr və ya bölmələr varsa, onda robotlar.txt-də indeksləşdirilmədən bağlanmalıdır, əks halda bu saytın tanıtımına mane ola bilər.

Bir saytın daxili seo analizinin ən vacib hissəsi açar sözlərin (semantik nüvənin) və sayt məzmununun təhlilidir. Açar sözlər veb saytın səhifələrində düzgün paylanmalıdır, məzmun unikal, oxunaqlı olmalıdır və kifayət qədər miqdarda təqdimatın aparıldığı əsas ifadələr olmalıdır. Düzgün optimallaşdırılmış məzmun veb saytın tanıtımı prosesində vacib bir elementdir, bu lazımsız xərclərdən qaçınmaq və axtarış motorlarında yüksək nəticələr əldə etməyə imkan verir, buna görə saytdakı mətnin təhlilinə xüsusi diqqət yetirməlisiniz.

İnternet resursunun görünüşünün ziyarətçilərə təsirini müəyyən etmək üçün sayt dizaynının təhlili lazımdır. Veb sayt dizaynı təkcə gözü sevindirməməli, həm də praktik bir məqsədə — ünsiyyətə — istifadəçilər üçün başa düşülən olmalı, vizual məzmunlu məlumatları ehtiva etməli və istifadəsinə mane olmamalıdır. Zəif veb sayt dizaynı ziyarətçilərin və şirkət müştərilərinin sayına mənfi təsir göstərə bilər.

Saytın optimallaşdırılmasının təhlili həm istifadəçilər, həm də axtarış robotları üçün düzgün təşkilini göstərməlidir. İstifadəçilər baxımından sayt istifadəsi asan və məlumatlı olmalıdır, axtarış robotları baxımından saytın cihazı onun indeksləşməsinə mane olmamalıdır. Java skriptləri və Flash elementləri saytda axtarış sistemlərinin robotlarına müdaxilə etmədən məqsədəuyğun və yerində istifadə edilməlidir.

Bundan əlavə, sayt düzgün quruluşa sahib olmalıdır. Bir yerdə yerləşən menyudan, yaxşı qurulmuş, müvafiq hissələrə görə paylanmış məlumatlar, daxili bağlantılar — bunların hamısı müasir bir saytın ehtiva etdiyi zəruri elementlərdir. Sayt quruluşunun təhlili istifadəçi dostu olduğunu və axtarış motorlarında veb saytı tanıtmaq üçün yaxşı optimallaşdırıldığını göstərməlidir.

Həm saytın marketinq təhlili, həm də axtarış motorları üçün saytın optimallaşdırılması təhlili (seo analizi) ilə diqqətlə aparmaq lazımdır, çünki saytın yalnız yaxşı daxili təşkili axtarış motorlarında yüksək mövqeyə çatacaq, saytı hədəfləyənlərin axını və yüksək keyfiyyətli vizual və funksional vəziyyətə gətirəcəkdir. qeydiyyat istifadəçiləri saxlamağa və onları müştərilərə çevirməyə imkan verəcəkdir.

2. Saytın xarici mühitinin təhlili
Veb sayt tanıtımının müvəffəqiyyəti yalnız daxili deyil, həm də xarici amillərdən asılıdır. Bir daxili veb sayt optimallaşdırması kifayət deyil, yerləşdiyi xarici mühiti nəzərə almalısınız. Xarici mühitdə həm özünəməxsus xüsusiyyətlərə sahib olan həm rəqabətçi, həm də ortaq İnternet layihələri mövcuddur — bunların hamısı saytın hərtərəfli təhlilində, onun təşviqi üçün zəruri olan mənbələrin miqdarını müəyyənləşdirməlidir.

2.1. Veb Axtarışın Təhlili
Saytın axtarış motorlarında vəziyyətinin təhlili bizə İnternet mühitindəki mövqeyini qiymətləndirməyə imkan verəcəkdir. Birincisi, saytın vəziyyətini yoxlayacaq bir sıra əsas sorğu yaratmaq və sonra axtarış motorlarında saytı analiz etmək lazımdır. Yandex, Google, Rambler və digər axtarış motorlarında mövqelər, bir qayda olaraq, bu axtarış motorlarının sıralanma alqoritmlərindəki fərqlərə görə fərqlənir.

Saytın mövqeyi həm daxili, həm də xarici amillərdən asılıdır. Axtarış motorları ilə bir saytın sıralanmasına təsir edən xarici amillər arasında digər İnternet resurslarından bağlantılar da var. Saytdakı xarici əlaqələrin təhlili saytın link kütləsini qiymətləndirəcəkdir. Bir saytın bağlantısını qiymətləndirərkən müxtəlif amillər nəzərə alınır: bağlantıların sayı, bağlantıların növü, donorların növü, bağlantıların bağlandığı səhifələrin keyfiyyəti, link mətnləri və s. Saytdakı xarici əlaqələrin təhlili, hərtərəfli təhlilin ən ağır mərhələlərindən biridir, bağlantılar və onların donorları haqqında çoxlu məlumat toplamaq üçün çox vaxt və səy tələb edir.

Axtarış motorlarında veb tanıtımının təhlili veb saytın inkişaf dərəcəsini ortaya qoyacaq, xarici faktorlarla hansı işin aparıldığını və veb saytı axtarış motorlarında daha yüksək mövqelərə qaldırmaq üçün nəyin edilməli olduğunu müəyyənləşdirəcəkdir.

2.2. Veb sayt marketinqi təhlili
Saytın vəziyyətini kommersiya baxımından qiymətləndirmək üçün marketinq təhlilini aparmaq lazımdır.

Saytın auditoriyasının təhlili sayt ziyarətçilərini strukturlaşdırmağa, hədəf istifadəçilərin və potensial müştərilərin sayını müəyyən etməyə imkan verəcəkdir. Saytın çox sayda ziyarətçisi yüksək satışa zəmanət vermir, çünki hədəfə alınmaya bilər: saytı fırıldaqçılıq yolu ilə aldatmaq və ya digər məlumatları əldə etmək, məsələn, müəyyən məlumat əldə etmək. Sayt ziyarətçilərinin təhlili, kommersiya qaynağının səmərəliliyi sahəsindəki problemlərlə əlaqəli bir çox suallara cavab verəcək və onların həll yollarını müəyyənləşdirməyə kömək edəcəkdir.

Sayt ziyarətçilərinin hərəkətlərinin təhlili İnternet resursunun dizaynında, quruluşunda və istifadəsində çatışmazlıqları aşkar etməyə kömək edəcəkdir. Bunlar bir İnternet layihəsinin çox vacib komponentləridir, çünki veb sayt ziyarətçilərinin müştərilərə çevrilməsi onlardan asılıdır. Tamaşaçıların hərəkətlərini görmək üçün sayt statistikasının təhlili aparılır. Bir qayda olaraq, statistika toplamaq üçün sayt Live internet, Mail.ru, Google Analitycs və istifadəçilər və davranışları haqqında məlumat toplayan digər sayğacların seçimi ilə qurulur. Sonra, sayt istifadəçiləri haqqında alınan məlumatların təhlili aparılır, davranışlarında ümumi meyllər müəyyənləşdirilir, nəticələr çıxarılır və saytın yaxşılaşdırılması üçün tövsiyələr verilir ki, bu da sayt ziyarətçilərinin müştərilərə çevrilməsini artırmağa kömək edəcəkdir.

Rəqiblərin saytlarının müqayisəli təhlili saytın rəqabət qabiliyyətini qiymətləndirməyə imkan verir. İnternetdə rəqabət reallıqdan qat-qat yüksəkdir, çünki elektron məkan heç bir zaman və müxtəlif İnternet saytlarını ziyarət etmək üçün coğrafi məhdudiyyətlər tətbiq etmir, yəni istifadəçinin bir neçə saniyə ərzində rəqabətli veb saytına keçməsinə heç bir şey mane olmur. Buna görə müntəzəm olaraq rəqib saytlarının müqayisəli təhlilini aparmaq, rəqabət mühitinin inkişafını izləmək və saytı yeni reallıqlar üçün optimallaşdırmaq, strukturunu və fərdi elementlərini müntəzəm olaraq təkmilləşdirmək, yeni funksionallıq əlavə etmək və bununla da rəqabət qabiliyyətini artırmaq lazımdır.