SMM Xidməti

Şirkətimizdə SMM xidmətlərini sifariş edərək nə əldə edəcəksiniz

  • Böyük auditoriyaya çatır.
  • Sosial şəbəkələrdən sayta çevrilmələrin sayının artması.
  • Sosial şəbəkələrdəki ümumi səhifələrinizə və qruplarınıza abunəçilərin sayını artırın.
  • Potensial müştərilərinizin fəallığını artırın.
  • Şirkətinizə edilən zənglərin sayını artırın.
  • Markanızla əlaqədar mənfi və müsbət artımın azalması.
  • Brendinizi bilən və maraqlanan insanların sayının artması.
  • Məhsul və ya xidmətlərinizə artan tələb.

və daha çox

Niyə biz?

  1. 2014-ci ildən bəri sosial şəbəkələrdə təbliğ edirik və buna görə də bu sahədə çox təcrübəlidir.
  2. Mütəxəssislərimiz istənilən miqyaslı SMM kampaniyalarını yerləşdirə bilər. Kiçik ölçülü reklamlardan tutmuş genişmiqyaslı xəbərlərə və reklam kampaniyalarına qədər, çox milyonlarla dollarlıq bir auditoriyaya çatır.
  3. Komandamıza müxtəlif sahələrdə yüksək səviyyəli mütəxəssislər daxildir. Kopirayterlər, marketoloqlar, dizaynerlər, hədəf reklam mütəxəssisləri və texniki mütəxəssislər hər zaman sizə kömək etməyə hazırdırlar.
  4. Agentliyimiz biznes məsləhət xidmətləri göstərir. Problemi daha dərindən araşdıra və İnternet marketinqindən kənarda həll yolları tapa bilərik.
  5. 10 ildən artıqdır ki, İnternet marketinqi ilə məşğul olan şirkət istənilən sənayedə səriştəli təqdimat xidmətləri göstərməyi öyrənmişdir. Məsələn: idman, turizm, təhsil, dərman, istehsal, maliyyə və s.
  6. Hədəf auditoriyasının (CA) müxtəlif qrupları ilə uğurla işləyirik. Yaş, cins, maddi vəziyyət və şəxsi üstünlüklər — hər qrup üçün öz yanaşmamızı tapacağıq.
  7. SMM təşviqi sahəsi mütəxəssislərimiz tərəfindən hərtərəfli öyrənilmişdir. Buna görə müştəri ona göstərilən yardımın yüksək səviyyəsinə və yaxşı bir nəticəyə arxalana bilər.
    Həssas və diqqətli bir menecerin birbaşa müştəri ilə işləyəcəyinə zəmanət veririk. Yaranan bütün problemləri həll etməyə çalışacaq və ən tam kömək edəcəkdir.

Sosial şəbəkələrdə SMM təşviqi mərhələləri
Mərhələlər müştərinin vəzifələrindən və məqsədlərindən asılı olaraq dəyişə bilər:

  1. Bazar araşdırması və rəqib təhlili. Bazardakı vəziyyət və bu fəaliyyət sahəsindəki rəqabət edən şirkətlər haqqında məlumat toplanması. Rəqiblərin nə olduğunu, SMM-in necə aparılacağını, meylləri və daha çox şeyləri tapırıq.
  2. SMM strategiyası yaratmaq. Bir məhsul, xidmət və ya şirkəti tanıtmaq üçün ən təsirli bir yolun hazırlanması.
  3. Kanallar və SMM alətlərinin seçimi. Sosial şəbəkələrin ən yaxşı dəstini, məlumatları təqdim etməyin yollarını və necə yayılacağını axtarın.
  4. Məzmun planı yaratmaq. Müəyyən bir müddətə (gün, həftə, ay, il) müxtəlif mövzularda materialların sxemi.
  5. Sosial şəbəkələrdə səhifələrin qeydiyyatı və dizaynı. İctimai səhifələrin və ya qrupların yaradılması və onlarla işləyərkən əlaqəli bütün məsələlərin həlli.
  6. Saytın sosial şəbəkələrlə inteqrasiyası. Saytın sosial şəbəkələrdə sadə və rahat məlumat yayılması üçün hazırlanması.
  7. Məzmunun yaradılması. Əməkdaşlarımız sosial şəbəkələrdəki səhifələrinizi doldurmaq üçün unikal və maraqlı video, foto və mətn materialları hazırlayır.
  8. Məlumatın yayımı. Sizin, şirkətiniz, məhsul və xidmətləriniz haqqında məlumatların sosial şəbəkələrdə yerləşdirilməsi. Xəbər göndərmə.
  9. SMM saxlamaq. Sosial şəbəkələrdə yeni müştəriləri cəlb etmək, CA ilə işləmək, mənfi rəyləri ödəmək, müsbət şərhlər yazmaq.
  10. Statistikanın təhlili, nəticələr və düzəlişlər. Yazılardakı bəyənmə və şərhlərin sayı, şərhlərin ümumi istiqaməti (müsbət və ya mənfi) və bu məlumatlara əsaslanaraq ən yaxşı təşviq strategiyasının seçilməsinə dair statistik hesablamalar.

Digər tanıtım kanallarından fərqlər və SMM-in üstünlükləri

Digər marketinq növlərindən fərqlər:

  • Reklamın asan forması. Bilinçaltı səviyyədə hədəf auditoriya, İnternetdə sosial qarşılıqlı əlaqə prosesinə üzvi şəkildə uyğun gələn reklamları qəbul edir.
  • Reklam daha çox insanın şəxsiyyətinə yönəldilmişdir. Potensial bir istehlakçı ona müraciət etdiklərini hiss edir.
  • İstifadəçilərin bir-biri ilə ünsiyyəti və əlverişli fürsət səbəbindən məlumatların sürətli yayılması.
  • Diqqətsizlik. İstifadəçilər təcavüzkar reklamların bolluğundan yorulmurlar və bunu daha müsbət qəbul edirlər.
  • Böyük bir auditoriya. İndi dünya əhalisinin üçdə ikisindən çoxu sosial şəbəkələrdən istifadə edir.

Sosial şəbəkələr

Aşağıdakı sosial şəbəkələr hazırda ən populyar hesab olunur:

  • Facebook Dünyada bu 1 nömrəli saytdır. 2017-ci ilin iyun ayında bu sosial şəbəkəyə hər ay 2 milyard aktiv istifadəçi ziyarət edildi. RuNet-də bu rəqəm bir neçə dəfə daha azdır — cəmi 21,7 milyon. Statistikaya görə, bu sosial şəbəkədə əsasən qadınlar (58%) oturur. Yaşına gəlincə, bunlar əsasən 25-44 yaşlarında olan insanlardır, çox vaxt yaxşı vəzifələr tutan və ya öz işlərinə sahib olanlardır.
  • Sinif yoldaşları. VK-dan sonra ən çox sevilən rus sosial şəbəkəsi. 2017-ci ilin avqust ayında 42 milyon aktiv istifadəçi ziyarət etdi. VTsIOM-un məlumatına görə, 2017-ci ilin sonunda hər gün və ya demək olar ki, hər gün buraya gələn istifadəçilərin nisbəti 19% idi.
  • İnstagram Sürətlə populyarlıq qazanan foto hostinq: 2018-ci ildə qeydə alınan hesabların sayı bir milyardı keçdi. VTsIOM-un məlumatına görə, 2017-ci ilin dekabr ayında istifadəçilərin 14% -i bu sosial şəbəkəni hər gün və ya demək olar ki, hər gün ziyarət etdi.
  • Twitter Bu sosial şəbəkə dünyanın ən çox ziyarət edilən 15 saytından biridir. Qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilərin sayı 1,3 milyarddır, onlardan 319 milyon hesab aktivdir. Bildirilir ki, 100.000.000 istifadəçi ayda ən azı bir dəfə aktivdir, onlardan 50.000.000 — gündəlik. Tamaşaçıların yarıdan çoxu (55%) Twitter-ə mobil cihazlardan daxil olur.

SMM necə işləyir və sizə uyğun olub-olmaması

SMM və ya Sosial Media Marketinq (mediada marketinq) mal və xidmətləri tanıtmaq və sosial şəbəkələr məkanında hədəf auditoriyanın diqqətini cəlb etmək üçün bir texnikadır.

İnternet marketinqinin bu sahəsinin əsası istifadəçilərin özlərini yaymağı sevdikləri maraqlı məzmunun yaradılmasıdır. Brendlərin ictimai səhifələrindəki yazıları aktiv şəkildə şərh edir, abunəçiləri ilə bölüşür, favoritlərə əlavə edir. Bütün bunlar marka şüurunu artırmaq, sadiq auditoriyasını genişləndirmək üçün işləyir.

Məlumdur ki, istifadəçilər brend postu altında etibar etdikləri dostların şərhlərini və bəyənmələrini görsələr, bu, bütövlükdə şirkətin qiymətləndirməsinə müsbət təsir göstərir. Dostların ardınca marka səhifəsinə abunə ola bilərlər və sonradan özləri də bu məzmunu paylamağa və şərh verməyə başlayırlar. Beləliklə, ağız sözü işə başlayır.

Tez-tez SMM mütəxəssisləri markanı tanıtmaq üçün tanınmış bloggerləri və öz sahələrində nüfuzlu mütəxəssisləri cəlb edirlər. Səhifələrində yumşaq təriflədikləri və tanıdılmış bir markanı tövsiyə etdikləri yazılar var. Nəticədə bu insanların fikirlərini dinləyən abunəçilər şirkətə üstünlük verməyə başlayırlar.

Bütün effektivliyi üçün SMM əziyyət çəkən və sürətli bir işdir. Əsasən satış və sifarişlərin partlayış artımına yönəlmişsinizsə, bunun üçün sosial şəbəkələrdə kontekstual reklamdan və ya hədəf reklamlardan istifadə etməyi məsləhət görürük. SMM, marka haqqında məlumatlılığı tədricən artırmağa, nüfuzunu yaxşılaşdırmağa və ətrafında sadiq bir cəmiyyət yaratmağa yönəlmiş insanlar üçün daha uyğundur. Bu məqsədlər üçün sosial mediada tanıtım mükəmməl işləyir. Əlbəttə ki, bu həm sifarişlər, həm də yeni müştərilər gətirir, əksinə dolayı yolla bu onun əsas məqsədi deyil.

Xidmətin dəyəri:
Qiymət — .