Online Marketinq-Digital Marketing-Internet Reklam-Elektron Ticarət-Web Reklamlar

İnternet reklamı

Saytın mövcudluğundan dərhal nəticə əldə etmək və sifarişlərin sayını artırmaq üçün reklam kampaniyaları keçirməyi məsləhət görürük.

Reklam yaratmaq və keçirməkdə ixtisaslaşırıq. Onlayn reklam xidmətimiz belədir:
hədəf auditoriyanın öyrənilməsi və medianın planlaşdırılması. Bu mərhələdə reklam məlumatlarının yerləşdirilməsi üçün bir resurs planı tərtib edilir;
tanıtım materialının yaradılması. Kontekstli reklam üçün reklam və ya bannerlər və görüntü reklamı üçün digər material hazırlanır;
reklam kampaniyası aparır. Reklam kampaniyasının gedişatını izləmək, materialları tənzimləmək;
reklam kampaniyasının təhlili və qiymətləndirilməsi. Görülmüş tədbirlər barədə hesabat verilir, fəaliyyətin nəticələri təhlil edilir, şirkətin gələcək inkişafı ilə bağlı tövsiyələr verilir.
Adətən onlayn reklam kontekstual və görüntü reklamlarına bölünür. Ümumiyyətlə, birinci halda, müəyyən sorğular üçün elanlarınız axtarış motorlarında, ikincisində — afişalar ticarət mərtəbələrində və digər hədəf mənbələrdə yerləşdirilir. Bəzən kontekstual və görüntü reklamı kəsişir, məsələn, axtarış motorlarında müəyyən tələblər üçün bir banner göstərilir.

Banner onlayn reklam janrın klassikidir. Başqalarından əvvəl ortaya çıxan banner onlayn reklam hələ də bir çox kateqoriyalı resurslara müştəri cəlb etmək üçün təsirli bir vasitədir.

Kontekstual onlayn reklam, hədəf auditoriyasına hədəf zərbəni çatdırmaq üçün əla bir yoldur. Kontekstual onlayn reklam üçün açar sözlərin səriştəli bir seçimi, istirahətə vaxt və səy sərf etmədən, həqiqətən ehtiyacı olanlara xidmətlər və məhsullar təqdim etməyə imkan verir. İndi 3 platforma kontekstual reklam üçün paylanır — bunlar Yandex.Direct, Google.AdWords və Rambler axtarış motorunun xidmətidir — Başlayın.

Yandex.Direct-dəki kontekstli reklam cəlbedicidir ki, Rusiya İnternetində ən böyük reklam şəbəkəsidir. Buna görə, Yandex.Direct-də kontekstli reklamın yerləşdirilməsi geniş auditoriya üçün bir işdir.

Yandex.Direct-dən fərqli olaraq, Google.AdWords-da kontekstli reklam bu qədər geniş əhatə dairəsinə malik deyil. Bununla yanaşı, Google.AdWords-da kontekstli reklamın digər üstünlükləri var. Google axtarış sisteminin peşəkar İT mütəxəssisləri arasında çox populyarlığı, bu bazara yönəlmiş kontekstli reklamın Google’dan bir xidmətə daha dəqiq təsir göstərməsinə səbəb olur.

Rambler axtarış motorunun payı da əhəmiyyətlidir. Buna görə, kontekstli reklam yerləşdirərkən, Begun şəbəkəsini unutma. Yandex.Direct-dən fərqli olaraq, Runner-də kontekstli reklam daha ucuzdur. Kontekstual reklamı Runner-də yerləşdirməyin digər bir üstünlüyü, bu kontekstli İnternet reklam şəbəkəsinin başqalarından əvvəl meydana çıxmasıdır.

Reklam kampaniyasının məqsədlərindən asılı olaraq, banner, kontekstli reklam və poçt siyahıları daxil ola bilər. Hərtərəfli reklam kampaniyasının aparılması, İnternet auditoriyasının ən böyük seqmentini əhatə etdiyi üçün ən böyük gəlir gətirir.

Reklam kampaniyasının effektivliyi məlumatların hədəf auditoriyaya çatdırılma keyfiyyətindən asılıdır. Kontekstual reklam üçün reklamları düzgün tərtib edəcəyik, elanların göstəriləcəyi açar sözlər və ifadələri seçəcəyik, görüntü reklamı üçün plakatlar hazırlayacağıq, məhsulunuzla maraqlanacaq bir auditoriya ilə ticarət platformaları seçəcəyik.

Reklam kampaniyasının inkişafı, tamaşaçıya əsas təsir kanallarının seçilməsini əhatə edir. Reklam kampaniyasının ətraflı inkişafı ilə ən perspektivli sahələr seçilir və bu reklam kampaniyasının xərclərini optimallaşdırmağa imkan verir. Bu cür media planlaşdırması, reklam kampaniyasının maksimum səmərəliliyinə nail olmaq üçün həyata keçirilən optimal reklam vasitələrinin seçimidir.

Reklam kampaniyasından sonra hazırlanmış tövsiyələrlə birlikdə onun gedişi barədə tam hesabat hazırlayacağıq.