Google My Business nədir və niyə mənə lazımdır?

Google’un tanınmasını artırmaq üçün bir çox şirkət Google (rəsmi olaraq bir iş profili olaraq tanınan) haqqında məlumatlar yaradır. Bu iş sahiblərindən biri olsanız, bəlkə də bir iş profilinin yaradılması sizə nəzarət vermədiyini başa düşməyəcəksiniz və iş profilinizin sizin kimi işləməsini istəyirsinizsə bu idarəetmə və düzəliş imkanlarına ehtiyacınız var. təsirli SEO və qurğuşun nəsil vasitədir.

Beləliklə, Google iş profilinizi necə idarə etməlisiniz? Cavab budur ki, pulsuz bir iş profili yaratmaqla yanaşı ayrıca bu profil üçün pulsuz Google My Business hesabı yaratmalısınız.

İş profilinizi idarə etmək üçün ayrıca Google My Business hesabınız lazımdır.

Google My Business hesabı, Google-da görüntünüzü artırmaq üçün iş profilinizə mülkiyyət tələb edə, onu idarə edə və əlavə pulsuz funksiyaların kilidini açmağın yeganə yoldur.

Bu yazıda Google My Business haqqında bilmək lazım olanları, o cümlədən:

  • Google My Business nədir?
  • Google My Business-dən necə səmərəli istifadə etmək olar
  • Google My Business-i SEO-nun bir hissəsi kimi necə istifadə etmək
  • Google My Business hesabımı necə yaratmaq olar

Bu pulsuz və güclü vasitəni marketinq alətlər dəstinizə daxil edə biləcəyiniz üçün oxuyun!

Google My Business nədir?

Artıq qeyd edildiyi kimi, Google My Business Google-da iş profilinizi idarə etməyə və optimallaşdırmağa imkan verən bir vasitədir. Beləliklə, Google My Business-in nə olduğunu və necə işlədiyini izah etmək üçün əvvəlcə bir iş profilinin nə olduğunu başa düşməyimizə əmin olaq.

İş profiliniz Google şirkətiniz üçün Google terminidir. Biznes profilləri Google Xəritələrdə və yerli Google axtarış nəticələrində görünür.

Google Axtarış iş profilləri bu kimi görünür:

Google Xəritələrdəki iş profilləri belə görünür:

Cib telefonundakı iş profilləri belə görünür:

İş profilini yaratmaq, hər kəsin edə biləcəyi (təsadüfi bir qərib və ya avtomatik siyahı generatoru da daxil olmaqla) Google Xəritəyə yer əlavə etməklə eynidir. Bütün Google ehtiyacları bir şirkət adı, yeri və kateqoriyadır. Google bunun dublikat olmadığını təsdiqlədikdən sonra bu məkan üçün iş profili yaradacaqlar. Daha sonra iş profili istehlakçılara rəy buraxmaq, fotoşəkillər əlavə etmək, sual vermək və hətta sualları cavablandırmaq üçün açıqdır. Bir iş profili də Google-ın şəbəkə daxilində istifadə etdiyi məlumatlarla doldurula bilər.

Bu o deməkdir ki, iş profili Google My Business hesabından ayrı ola bilər. İş profilinizi yaratmağınızdan və ya etməməyinizdən asılı olmayaraq, göstərdiyi məlumatları və ya toplayan rəyləri idarə etmək üçün bir yolunuz yoxdur.

Google My Business’in girdiyi yer budur. Google My Business hesabı yaratmaqla, Google-da iş profilinizə daxil ola, onu konfiqurasiya edə, idarə edə və genişləndirə bilərsiniz. Bunların hamısı pulsuzdur, bu barədə sonra danışacağıq.

Google My Business’i yerli marketinq üçün necə istifadə etmək olar

Beləliklə, Google My Business-in sizin iş profiliniz deyil, iş görünüşünüzü və effektivliyini artırmaq üçün iş profilinizi inkişaf etdirdiyiniz bir vasitə olduğunu müəyyən etdik. Google profilinizi yerli marketinq üçün ən yaxşı vasitə etmək üçün Google My Business istifadə edə biləcəyiniz dörd əsas yola nəzər salaq.

1. İstehlakçılarla qarşılıqlı əlaqə

İstehlakçılar iş profilinizlə müxtəlif yollarla qarşılıqlı əlaqə qura bilər və onlarla əlaqə yaratmaq üçün Google My Business hesabınızdan istifadə edirsiniz. Rəylərə cavab verə, suallara cavab verə, birbaşa mesajlaşmanı aktivləşdirə və əlaqəli siqnallar qura bilərsiniz. Facebook, VKontakte və digər sosial şəbəkələrdə etdiyiniz kimi, iş profilinizə göndərmək üçün Google My Business-dən də istifadə edə bilərsiniz.

Google My Business alətlər panelində rəylərə cavab yaza, mesaj göndərə və iş profilinizdə verilən suallara cavab verə bilərsiniz.

2. BİZNESİ SEÇİN

Hər şeydə bir iş profili, işiniz haqqında məhdud məlumatı ehtiva edir. Lakin Google My Business hesabı idarəetmə paneli vasitəsilə saatları, veb saytınıza bir keçid, məhsullar və qiymətlər, xüsusiyyətlərinizi və şirkətinizi unikal hala gətirən digər məlumatları göstərə bilərsiniz. Lazım olduqda dəyişikliklər və yeniləmələr etmək üçün Google My Business-dən də istifadə edəcəksiniz.

Tam bir iş profili, axtarış nəticələrində ən yaxşı xüsusiyyətləri daxil olmaqla, işinizin tam görüntüsünü təqdim edir.

3.

Google My Business alətlər çubuğundan istifadə edərək auditoriyanız və yerli axtarış fəaliyyətiniz haqqında bir fikir əldə edə bilərsiniz. Platformanın Analitika sekmesinde, müştərilərin iş profilinizi axtarmaq üçün istifadə etdikləri sorğuları, Google Xəritədə və ya Google Axtarışda tapıb tapmadığını, siyahınızda göstərilən hərəkətlərin pozulduğunu və digər profillərlə müqayisədə şəkillərinizin effektivliyini görə bilərsiniz. kateqoriyasında.

4. YERLİ SEO

Google reklam və veb saytlarını sıralamaq üçün alqoritmlərə sahib olduğu kimi, iş profillərini sıralamaq üçün da alqoritmlərə malikdir. Google My Business tablosundan istifadə edərək, açar sözlərinizi iş profilinizə daxil edə və yerli nəticələrdə sıralanmasına kömək etmək üçün digər optimallaşdırmaları həyata keçirə bilərsiniz, bu barədə daha sonra danışacağıq.

Google My Business sizə iş profilinizi onu coveted 3-Paketdə göstərmək üçün optimallaşdırmağa kömək edə bilər.

SEO üçün Google My Business-dən necə istifadə edim

Google iş profilləri dinamikdir. Nəinki platformadan asılı olaraq forma dəyişirlər, eyni zamanda Google, axtarış sorğusuna və kateqoriyadakı istehlakçılar üçün ən vacib olan məlumat növünə görə profilinizi prioritet təşkil edəcəkdir. Bundan əlavə, Google profilinizin müvafiq hesab etdiyi məzmundakı açar sözləri dəstəkləyəcəkdir.

Ancaq hər şeydən əvvəl, prioritet veriləcək məlumatlara və profilinizdəki açar sözlərə ehtiyacınız var. Saytınızı axtarış motorları üçün optimallaşdırmaq üçün WordPress kimi bir məzmun idarəetmə sistemindən istifadə etdiyiniz kimi, Google My Business profilinizi optimallaşdırmaq və ərazinizi genişləndirmək üçün istifadə olunur. Google My Business-i yerli SEO üçün necə istifadə edirsiniz? Bəli, Google üçün optimallaşdırma, əslində axtarış motorları üçün optimallaşdırma olduğundan, hamısı eyni üç şeyə aiddir: hədəfləmə, məlumat keyfiyyəti və etibar.

Şəxsi məlumatınızı təqdim et

SEO üçün Google My Business-dən istifadə etmək üçün reytinq almağa çalışdığınız şeyləri Google-a bildirməyiniz üçün müvafiq açar sözlərinizi iş profilinizə daxil etməyinizə əmin olun. Onları «işdən» təsvirində, rəylərə cavablarda, suallara cavablarda və dərc etdiyiniz nəşrlərdə istifadə edin. Hər hansı digər SEO strategiyasında olduğu kimi onları da təbii olaraq daxil etməyinizə əmin olun.

Təsvirinizə Google My Business idarəetmə paneli vasitəsilə düzəldə biləcəyiniz açar sözləri daxil edin.

Məlumatın keyfiyyəti
İş profilinizin dolğunluğu və düzgünlüyü onun reytinqinə təsir göstərir, buna görə Google My Business idarəetmə panelinin hər hissəsində tələb olunan məlumatları verdiyinizə əmin olun. Əlaqə məlumatlarınız, xüsusi saatlar və atributlarınız xüsusilə vacibdir.

SEO üçün Google My Business istifadə üçün son yanaşma Google alqoritminin etibarlı komponentinə müraciət edir. Biznesiniz böyüdükcə məlumatlarınızı aktual və dəqiq saxlayın. Daim nəzərdən keçirin və onlara cavab verin. Ayrıca, Google My Business vasitəsilə müntəzəm olaraq fotoşəkillər yükləmək və iş profilinizə göndərməklə aktiv olduğunuzu bildirin.

Rəylər və rəylər iş profilinizdə görünür. Bunları Google My Business idarəetmə paneli vasitəsilə idarə etdiyinizə əmin olun.

SEO hər hansı bir iş üçün vacibdir, lakin axtarış nəticələrində əsas rəqiblərlə rəqabət etmək üçün yerli hədəflənmədən istifadə edə biləcək kiçik müəssisələr üçün vacibdir. Google möhkəm iş profilləri ilə yerli optimallaşdırmanı daha da asanlaşdırır, buna görə də Google My Business hesabı yerli bazarda görünməsini artırmaq istəyən hər hansı bir iş üçün vacibdir.

Google My Business-ə necə qoşulmaq olar?

İş profilimi işim üçün marketoloqa çevirən pulsuz bir vasitə? Harada qeydiyyatdan keçə bilərəm?

Google My Business hesabımı əldə etmək üçün https://www.google.com/business/ saytına girin və hesab yaratmağın bütün addımlarını atacaq «Başlayın» düyməsini basın. Unutmayın ki, Google Mənim İş Hesabım avtomatik olaraq bir iş profili yaratmır, ancaq sizə daxil olmağı və ona daha çox əlavə etmək imkanı verir. Buna görə, mövcud bir iş profiliniz olduğundan əmin olmalısınız.

Bir də unutma ki, Google My Business hesabı yaratmaq sizin iş profilinizə avtomatik giriş imkanı vermir. Google My Business hesabı yaratdıqdan və daxil olduqdan sonra Google Xəritədə ayrıca iş profilinizi tapmalısınız və sonra «Mən şirkətin sahibiyəm» seçimi bağlantısı birbaşa şirkətin profilində görünür.

Bu prosesi başa vurduqdan sonra Google My Business hesabınız iş profilinizlə əlaqələndiriləcəkdir.

Bu gün Google My Business ilə başlayın

Google My Business’in nə olduğunu, necə işlədiyini və necə istifadə edəcəyini aydın bir şəkildə anlayaraq, bu pulsuz vasitədən istifadə yalnız yerli marketinq üçün yaxşı bir fikir deyil, zərurət olduğunu görə bilərsiniz. Biznes profiliniz rəqiblərinizi üstələyə və dünyanın ən populyar axtarış motorlarında daha çox müştərini cəlb edə bilməsi üçün Google My Business hesabınızı indi qurun.